20100707

kledd meg ut som blomstereng/barneprostituert

Image and video hosting by TinyPic

15 comments:

Anonymous said...

love this combo and your sense of style! have a question too: where have you bought the "heydays-bag"? like it and its too hard to find nice bags of fabric.

thanks xx Lina

Raggedy Ann said...

You're the cutest flower of them all. Reminds me a bit of Jodie Foster in "Taxi driver"

Edona said...

Haha, fikk meg til å tenke på filmen Léon. Toppen din var veldig søt, da :)

Anonymous said...

Lovely! Where'd you get the pants/short/whatever that is from?

Maren said...

Jeg har ett spørsmål, som egentlig ikke har noe med denne posten å gjøre men:

siden du driver med fotografi, kan du anbefale et enkelt kamera for meg? ikke nødvendigvis et speilrefleks, men gjerne et kompakt kamera =D

Tiril said...

kan aldri bli for mye av det gode^^

blander meg inn her og sier til maren over her at jeg anbefaler deg hvilket som helst billig-kompaktkamera fra Canon eller Nikon, alt annet er søppel.

Christine Peterson said...

darling combination!

Ardis Margrethe said...

Du mangler bare en pakke med blomstersigaretter http://www.flickr.com/photos/gatochy/188295806/sizes/o/in/set-72157594350861466/

Anonymous said...

H&M Og Zara har disse elementene eller noen veldig like, er veldig mye i sommer
blomster og fargeutskrifter. Jeg liker, men ikke bland blomster
skjorta med blomster bukser

maja casablancas said...

hvorfor ikke?

Anonymous said...

Oh my dear! I am absolutely lusting over your floral bustier and shorts (?)!! j'adore your blog!

xoxo

http://lavagabonddame.blogspot.com/ - stop by sometime (:

Annastasia said...

great blog!

frank. said...

And we like it @ http://letmebeffrank.blogspot.com/

Anonymous said...

beauty supplies

I thought wearing floral prints from top to bottom is over rated. But, on you it works.

Julia Ionov said...

Beautiful! Floral prints are trendy nowadays. Nice one! You seem have a nice body too.

Post a Comment