20070909

The Problem

I just realized this when I discussed it with my friend; I have a pants problem. I don't like to wear them, because it feels so... ordinary. Or they don't fit. I have too long legs, or too big hips or something. I'm tired of skinny jeans, I don't like boot cut, I look weird in high waist, and straight legs are boring. What to do? I don't want to wear tights ALL the time. Tips are warmly welcomed.

(I like this though, from Rag & Bone's spring collection. And lookie, Freja cut her hair.)
































Pic: ELLE.com

8 comments:

Tekå said...

prøv baggy jeans som er smale nederst.. haha. ellers så skal H&M få inn sånne joggebukselignende bukser som er store, grå, i ull og vide og smale nederst.

Maja said...

mmja.. men vet liksom ikke om det er helt meg. haha.
men hm-joggebukseting må sjekkes ut! takk for tipset :)

Karoline said...

Jeg syns du bør gå naken.

Irene said...

Tja, bukser er jo ikkje ein nødvendighet sånn sett. Funker fint med skjørt og kjoler og, i mine auge i alle fall. Og no som det er haust kan ein jo bruke det med deilige ullstrømpebukser til. :)

Det antrekket var nydeleg!

Christine said...

shorts/skjørt/kjoler er fint. kommer masse feite strømpiser nå og det er alltid en fin erstatning :)

Maja said...

altså ja, jeg kan jo gå i skjørt og kjoler, men jeg har liksom gjort det i ett år nå, så jeg vil ha litt variasjon :P

Yellowellie said...

Det finnes jo masse kule baggybukser da. vero moda har for eksempel mange;)

ed said...

6K聊天室,080中部人聊天室,聊天室交友,成人聊天室,中部人聊天室,情色聊天室,AV女優,AV,A片,情人薇珍妮,愛情公寓,情色,情色貼圖,情色文學,色情小說,色情,寄情築園小遊戲,AIO交友愛情館,情色電影,一葉情貼圖片區,色情遊戲

言情小說,情色論壇,色情網站,微風成人,成人電影,嘟嘟成人網,成人,成人貼圖,成人交友,成人圖片,18成人,成人小說,成人圖片區,微風成人區,成人網站,免費影片,色情影片,自拍,hilive,做愛,微風成人,微風論壇,AIO

情趣用品,情色,成人,A片,自拍

情趣用品,色情,成人影片,色情影片,免費A片

情趣用品,成人網站,A片下載,日本AV,做愛

情趣用品,美女交友,A片,辣妹視訊,情色視訊

情趣用品,色情聊天室,聊天室,AV,成人電影

Post a Comment