20080203

dirt

well well well. at some point last night i decided to dance barefoot. bad idea.

14 comments:

Fleurette said...

tær<3<3<3<3<3
eh.. haahhaha! eww

Galufante said...

Barefoot? NO WAY¡¡¡¡

Anonymous said...

Så herlig!^^

Anonymous said...

Shit. That's what alcohol does to you right, heh.

Nadine said...

Så deg på på etterfesten. Très cute.

Henrikke said...

Du har tidenes blogg.Nye headeren var nice.

Anonymous said...

HAHAHHA

maja casablancas said...

fleurette: i know you love it
galufante: YES!!!!
?-håret: tjaa
taida celi: and high heels. gah
næd: aw du skulle hilst!
vouge-child: ihihi jeg rødmer på ørene! ehehe. takk!
jakob: haha

Nadine said...

Jeg hadde planer om det, men du var litt busy med en søt dude. Hihi.

maja casablancas said...

ååh. haha

Trost said...

ÆÆSH, så jævla nasty tær du har! Jeg vil ikke være venn med deg mer når du er så EKKEL!
(Ganske sexy teppe i bakgrunnen der, må jeg si)

Christine Tallulah said...

isj. jeg hater føtter.

Galufante said...

Casablancas??? Algún gen hispano por ahí???

maja casablancas said...

de modo alguno

Post a Comment