20080410

through the hoisery

it's nice not to be broke for once. i've been eating out every single day this week, and my legwear shopping has kinda gone out of proportions. haha. apart from boring black tights i got a new pair of white ones, and some fishnets, and in paris i stopped by american apparel and bought those thigh high stripy socks... that i wore at the black lips concert on saturday so now they're really dirty. anyway, the best part: i finally found polkadottet tights! of course money can buy happiness.

apart from that i'm becoming ill and i just posed in high heels on my lawn so the heels got stuck. hard knock life.









17 comments:

Anonymous said...

Du = Sexy

Fleurette said...

jeg elsker strømpene og strømpene. haha! :-D
oui, tu est tres sexy!

Aids said...

Hvor kjøpte du de med polkadots? Jeg tror jeg trenger sånne.

maja casablancas said...

på strømpebutikken på steen & strøm hehe

Greenbutton said...

kule sokker! xD

Ladybird said...

Nice!

Unrealized Fish said...

åh, jeg digger de!

Christine said...

nice legs!

Kristine said...

Elsker tightsene med polkadotter! =D

Anonymous said...

pent

Bongo said...

nydelige de med polkadotter! jeg vil også ha de :)

Benedicte said...

Stilige leggings/strømpebukser. Jeg kjøpte noen prikkete leggings en gang, men jeg tenkte jo selvfølgelig ikke på å faktisk ta riktig størrelse. -.-

Wicked Apple said...

PERFECT!

Anonymous said...

jeg trengte virkelig ikke å se den underaged kameltåa di...

maja casablancas said...

nei men da er det en sånn flott liten x oppi høyre hjørnet her du kan trykke på da vettu

Anonymous said...

Killer legs!

ed said...

A片,A片,成人網站,成人影片,色情,情色網,情色,AV,AV女優,成人影城,成人,色情A片,日本AV,免費成人影片,成人影片,SEX,免費A片,A片下載,免費A片下載,做愛,情色A片,色情影片,H漫,A漫,18成人

a片,色情影片,情色電影,a片,色情,情色網,情色,av,av女優,成人影城,成人,色情a片,日本av,免費成人影片,成人影片,情色a片,sex,免費a片,a片下載,免費a片下載,成人網站,做愛,自拍

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品
情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品.情趣,情趣,情趣,情趣.
視訊聊天室

情色,AV女優,UT聊天室,聊天室,A片,視訊聊天室


UT聊天室,視訊聊天室,辣妹視訊,視訊辣妹,情色視訊,視訊,080視訊聊天室,視訊交友90739,美女視訊,視訊美女,免費視訊聊天室,免費視訊聊天,免費視訊,視訊聊天室,視訊聊天,視訊交友網,視訊交友,情人視訊網,成人視訊,哈啦聊天室,UT聊天室,豆豆聊天室,
聊天室,聊天,色情聊天室,色情,尋夢園聊天室,聊天室尋夢園,080聊天室,080苗栗人聊天室,柔情聊天網,小高聊天室,上班族聊天室,080中部人聊天室,中部人聊天室,成人聊天室,成人

Post a Comment