20080601

underwear show-off without looking slutty part one

9 comments:

Anonymous said...

Jeg satt på trikken ved birkelunden fredag, og plutselig så jeg noe lite og mintgrønt, så da tenkte jeg det måtte være selveste deg. Og det var det vettu. Akkurat sånn som det der.

Anonymous said...

Jeg ser ikke undertøyet. Er det de stroppene på strømpene du sikter til?

Anonymous said...

Jeg ser helst at det ikke blir noe part two. Å vise frem undertøyet sitt på bloggen er litt vel drøyt. Med mindre formålet er å bli glamourmodell.

maja casablancas said...

anonym: awww, lite og mintgrønt. haha
bex: yess, det kalles strømpeholder det, hehe
anna: men det bestemmer dessverre/heldigvis ikke du. jeg går jo sånn til vanlig, så ser liksom ikke problemet med å legge det opp i bloggen også. og... tror det skal litt mer til før jeg ser ut som en glamourmodell. lolz

Jenny Cindy said...

Very pretty!

Anonymous said...

kjempesøtt :-)

Ashleigh said...

I love it :)

Anonymous said...

Har du lagt på deg? Bare litt? Du kler det! Man kan nesten ikke se det! Skyldes nok den paien du dyttet i deg. Alene... Du vet... på den festen.

maja casablancas said...

har du lite å gjøre eller stakkars?

Post a Comment