20080825

you're a young girl, you should be at home.


Image and video hosting by TinyPic

13 comments:

CULTURE CREATORS said...

OHhhhhhhhhhh lolita

Sun said...

Hei! Digger bloggen din:D
Håper det er greit at jeg la deg til på min egen bloggroll på www.sunnisafternoon.blogspot.com?
Du er en stor inspirasjon, fortsett slik!

Idacandy said...

jeg liker denne filmen, og hun er cute.

Agnes. said...

But young girls don't want to.

Anonymous said...

Lest bloggen din en god stund nå! Keep up the good work. Så reklameplakater for mercur på busstoppet "mitt" her om dagen. Nice! :)

Anonymous said...

Heisann. Jeg leste faktisk om bloggen din i TOPP i helga. Fin blogg har du, og du har vel ikke noe imot at jeg legger til deg i min blogg?

Anonymous said...

høhø. så faktisk taxi driver i går. random

Christoffer Gundersen said...

En av mine favorittfilmer gjennom tidene! ahhh

Meline said...

Wow, sko!

Anonymous said...

Jaaa nicenice
elska dolken, muha

88problems said...

haha. du er morsom da. lykke til med merkevarebyggingen.

maja casablancas said...

TAKK TAKK, fin film, christine og co, link i vei, 88problems, du er ganske morsom selv

Phoebs said...

Oh my, the shoes! I love the shoes.

Post a Comment