20090421

kate

13 comments:

EFFIE said...

jeg sitter her og spør meg selv hvorfor jeg ikke har begynt å lese bloggen din før nå. Jeg følger haugevis med blogger, men ingen av dem måler seg med din!
Her om dagen var jeg syk og bladde gjennom side etter side av bloggen din og ble skikkelig imponert og inspirert.
Ville vel egentlig bare si at nå har du fått deg enda en fast leser.
keep up the good work
xx

Karoline said...

Den rumpa vil jeg også ha!

Line said...

Jeg ville ha den kjolen! Den ble utsolgt første dagen...

everyday said...

fint !

elsker bloggen.
inspirerende og pen!

jules said...

Love that tattoo!

Lise Mette said...

hun er så nydelig!

Anonymous said...

mye tynne chicks som røyker, ser deppa ut og/eller viser en/begge puppa

Valeria said...

haha! i lovee kate shes amazing

http://le-revee.blogspot.com

maja casablancas said...

anonym: det er sykt trendy skjønner du

Anonymous said...

Beklager, jeg prøvde å være morsom, ikke spydig. :-(

maja casablancas said...

jeg og

ingrid said...

kate <3

Coonbear said...

nice ass - tattoos are nice - really nice!1
eller till och med döballt

Post a Comment