20080430

maja14

today's the night everybody in the world goes out and get wasted.
so i'm staying inside.

it's been exactly three years since my confirmation today (CIVIL ONE NOT IN CHURCH BEEP BEEP) which is kinda... weird. it feels like yesterday, but on the other hand like another life. eh. anyway, i remember i had my dress sewn after some alberta ferretti dress, but when i looked through the collections i didn't find it. well weeell. i think i loved it.



(and oh, can i point out one thing? MY HAIR. my hair looked exactly the same as now! all you 'oh stop copying cory'-people. blah.)







44 comments:

Fleurette said...

cool kids stay inside when everybody gets drunk. hahaha!

kjempefin kjole. veldig typisk alberta f. jeg hadde min ballkjole sydd etter en hugo boss kjole. haha

Anonymous said...

Dritfin

Anonymous said...

det var et utrolig pent bilde! bruker ikke å kommentere i bloggen din, selv om jeg jevnlig stikker innom, trash er ikke helt min grej. men du er en kul tjej! jeg er svak for kjoler. og natur. (jeg burde bli bryllup/kofirmasjon/dåpsfotograf)

Anonymous said...

Such a beauty.

Anonymous said...

i think your hair would look great in a darker brown colour

Siljesfashion said...

Veldig lekker kjole og kult bilde:-

maja casablancas said...

fleurette: de gjør visst det. haha
taida: takk :)
ine: takk! pappa er fotografen. haha. kjoler og natur er flott
ano: aww thnx
ano2: yeah, it's much darker irl/now
silje: takktakk

Luna said...

jeg liker! og man kan vel ikke kopiere hår egentlig, ikke når det er så naturlig. det blir litt merkelig, synes jeg. jeg liker håret ditt, høhø.

Jessica Del said...

whats the big occasion today in Norway??

That dress looks absolutely gorgeous on you!

CULTURE CREATORS said...

The outift is kinda "old lady church dressy" but some how you pull it off. Ethereal and whimsical. I likey.
CC

Benedicte said...

Ooh, kjolen minner skikkelig om hun eowyn eller hva hun nå heter i Ringenes Herre, av en eller annen grunn. Du kledde den, fin! Jeg har hatt lyst på langt hår i evigheter, men det tar jo evigheter for håret å vokse ut, spesielt når man er dum nok til å klippe av seg alt håret annenhver måned >_<

Fleurette said...

så kul header. var det DERFOR du søkte etter fonter. haha!

Unknown said...

Fin kjole! :D
Og headeren din var kul:D

Emelie said...

Fin blogg!<3

Tommi Zepplindur said...

HOT kjole lxxxm. Btw, vi fant stian... jævlig dramatisk.

Sarah said...

Kul header og nydelig kjole!

Anonymous said...

Hahahahaha, for en blogg. Her snakker vi skikkelig wannabe Cory Kennedy.

Vikkebekke said...

Vakkert vakkert bilde!
Det er snart 3 år siden jeg konfirmerte meg, jeg er så utrolig glad på egne vegne at jeg ikke har samme hårfrisyre den dag i dag... PUH!

Anonymous said...

Jeg synes et par anonymous-innlegg her er over kanten. Ikke bry deg Maja, det vil alltid være missunnelige folk. Vi er mange som digger DIN stil, fortsett med den :-)

Nadine said...

Var du på Tellier i går? Fack, jeg kunne ikke fordi legget hadde svanset seg til Moss.

Jostein said...

ja, for det er jo majas feil at hun utseendetmessig kan ligne litt på cory kennedy. definitivt. hun har jo tatt 13 operasjoner ala kjell-elvis. så hurra for maja kennedy. ehhhhh.

Fleurette said...

haha, det må være vanskelig for folk å FATTE at maja ble født sånn.

maja casablancas said...

oioi hurra. kan noen værsåsnill å være litt konstruktive og si meg nøyaktig hva det er jeg gjør som er så jævla wannabe cory kennedy? takk.

næd - nei jeg vakke det gitt. måtte spare til i dag heh

jostein & fleurette - hehe dere er søte

alle andre - takk :)

Anonymous said...

du prøver å se sløv og full ut på bilder som cory kennedy

Anonymous said...

you haven't aged a bit! :O

Fleurette said...

anonymous: ja, alle som er drita på bilder er wannabe cory. øhø

eh, jeg treffer maja ganske ofte og hun ser like "sløv og full" ut i virkeligheten sånn som hun gjør på bilder.

Anonymous said...

javel. men da kan vi si at hun ikke er wannabe cory kennedy da. men når hun ligner så må hun nesten regne med å bli sammenlignet, særlig siden de begge har blogg og begge er interessert i stil og moter.

skjønner ikke hvorfor du maja bryr deg så mye heller. hvis folk syns du er wannabe cory kan du ikke bare heve deg over det..?

maja casablancas said...

først kritiserer du meg og så ber du meg heve meg over det? javel

jeg bryr meg ikke nevneverdig, men siden folk har behov for å poengtere det i hvert jævla innlegg tenkte jeg å høre hva dere egentlig mente. men hvis dere ikke har noe mer å komme med enn 'sløv, full og ligner' så skal jeg slutte å mase. jeg har innsett at vi er litt like, men det er liksom ikke så mye jeg kan gjøre med det (noe en skulle tro de fleste andre også skjønner, men tydeligvis ikke).

Anonymous said...

jeg kritiserer deg ikke. jeg bare sier sannheten, og hvordan jeg oppfatter deg siden du spurte. det virker som du prøver å se slapp ut, og det er faktisk en stor del av hvordan cory kennedy også prøver å se ut på bilder. hun pleier ikke å ha øyekontakt og har åpen munn.. og jeg har inntrykk av at du prøver det samme. og den posen med en arm i håret da ;)
men altså jeg syns ikke du skal bry deg hvis det er det som ikke er tilfellet. det må være irriterende å være en så tro kopi av et annet menneske, hvis du ikke en gang prøver.

Anonymous said...

Så utrolig fint bilde. :)

maja casablancas said...

nå er det litt vanskelig å skille dere anonyme fra hverandre (er det vanskelig å bare kalle seg per ellerno?), men greit.

nei, jeg prøver ikke å se sløv ut, jeg er dessverre født sånn, og ja, det er ganske irriterende.

Anonymous said...

jeg aner ikke hvem du er, men jeg må innrømme at du ligner mye på Cory Kennedy (eller er det hun som ligner på deg?). Jeg ser likheten på, øhm, skrivemåter, bilder, utseende o.l. men det trenger ikke å være noe negativt heller. Dere skriver f.eks. om forskjellige saker, så hvem bryr seg egentlig? Så lenge du ikke begynner å skrive innleggene hennes bare på norsk, har folk ingen grunn til å kritisere!

Anonymous said...

maja er en gresk gudinne!

Lise said...

Virker ikke som du har forandret deg så mye på 2 år. Syns du ser helt lik ut der som det jeg husker deg fra 1. :) Positivt? Ja!:D

hanna said...

hm, jeg har en kjole ganske lik din og ble veldig inspirert til å ta noen bilder selv, som kanskje ligna litt på ditt. har du noe imot det? flott blogg også ;)

Anonymous said...

Of course, what a fantastic blog and instructive posts, I surely will bookmark
your site.Have an awsome day!

Also visit my weblog free dating pages

Anonymous said...

My spouse and I absolutely love your blog and find almost all of your post's to be exactly what I'm
looking for. Would you offer guest writers to write content
for you? I wouldn't mind producing a post or elaborating on a few of the subjects you write in relation to here. Again, awesome web log!

my homepage; date sites free online

Anonymous said...



Feel free to visit my site ... singles adult

Anonymous said...



Review my web page - free dating sited

Anonymous said...

You made some decent points there. I looked
on the internet for the subject and found most individuals will agree with your website.


My website ... facebook for sex

Anonymous said...

Hiya, I am really glad I've found this information. Nowadays bloggers publish only about gossips and internet and this is really annoying. A good blog with interesting content, that's what I need.
Thanks for keeping this web-site, I will be visiting it. Do you
do newsletters? Cant find it.

Feel free to surf to my web-site ... skype sex

Anonymous said...

'member merchants'.

My weblog - skype sex

Anonymous said...

Great paintings! This is the kind of info that should be shared around the web.
Shame on the seek engines for now not positioning this submit upper!
Come on over and talk over with my web site . Thanks =)

Stop by my homepage - adult finder

Anonymous said...

Great blog post. What I would like to make contributions about is that pc memory ought to
be purchased if the computer still can't cope with anything you do with it. One can set up two good old ram boards containing 1GB each, as an example, but not one of 1GB and one of 2GB. One should look for the s documentation for one's
PC to be sure what type of storage is essential.

Have a look at my homepage: adult finder

Post a Comment